Informasjon om Levering

Vi i Imsland Invicta Watches er opptatt av å levere dine nye Invicta klokker raskt og trygt. Her finner du all informasjon om våre leveringsalternativer og tider.

Ofte stilte spørsmål om Levering

Hvilke leveringsalternativer tilbyr du kundene dine?

Alle klokker på lager i Sandnes sendes umiddelbart, med en leveringstid på 1-5 dager ved bekreftet kjøp og betaling. Klokker merket med "fjernlager"  UENDELIG ER FJERNLAGER har en leveringstid på 7-14 dager.

Hva er de typiske leveringstidene for bestillinger?

For klokker på lager er leveringstiden 1-5 dager. For klokker på fjernlager er leveringstiden 7-14 dager.

Tilbyr du internasjonal levering, og i så fall, til hvilke land?

Vi tilbyr internasjonal levering med en leveringstid på 10 til 16 dager.

Hva er fraktkostnadene, og hvordan beregnes de?

Vi tilbyr gratis frakt ved kjøp over 1000 kr.

Alle bestillinger og leveranser er forsikret av Imsland Watches and Racing Events

Hvordan kan jeg spore min bestilling?

Når bestillingen din er sendt, vil du motta en e-post med et sporingsnummer. Du kan bruke dette nummeret til å spore pakken din på transportørens nettsted.

Hva skjer hvis jeg ikke henter pakken min i tide?

Hvis du ikke henter pakken din innen fristen, vil den bli returnert til oss. Du vil da bli kontaktet for å avtale ny forsendelse, men vær oppmerksom på at det kan påløpe ekstra fraktkostnader.

Kan jeg endre leveringsadressen etter at bestillingen er lagt inn?

Vi kan prøve å endre leveringsadressen hvis bestillingen din ikke er sendt ennå. Ta kontakt med vår kundeservice så snart som mulig.

Hva gjør jeg hvis pakken min er skadet ved levering?